Op naar Zanzibar

29 oktober 2022 - Hoofddorp, Nederland

Er zijn dingen in het leven die je niet in de hand hebt. Het overlijden van een dierbare is daar één van. We hebben mama een waardig afscheid gegeven en gaan haar onwijs missen maar zoals ze zelf altijd zei: "vooruit kijken, het leven gaat door" en dat gaan we dan ook doen. Love you forever 🌹

Morgenochtend om 10:15 uur vertrekt er, als het goed is een vliegtuig naar Zanzibar met ons erin. We verblijven op verschillende plekken zodat we het eiland van alle kanten kunnen zien. Na ongeveer een week gaan we naar het vaste land van Tanzania voor een mini safari van 5 dagen. Uiteraard ga ik weer mijn best doen om jullie deelgenoot te maken van dit, ook voor ons, nieuwe werelddeel. Na die safari weer terug naar Zanzibar voor het vervolg. We gaan in totaal 18 dagen en voor het eerst met alleen handbagage. Ik durf die uitdaging wel aan!!!!.😜

Inmiddels zit de eerste Malaria pil erin, alle benodigde vaccinaties en is ons visum goedgekeurd. Vanmiddag nog een gezondheidsverklaring online invullen en dat zou het moeten zijn. Voor je überhaupt aan deze reis kan beginnen ben je al een aardige som geld en veel tijd kwijt. 🤑

Hou je mail of FB dus goed n de gaten.

Tot snel........🌞

1. Floris:
    Veel plezier!!
  2. Marc Hoogervorst:
    29 oktober 2022
    Heel veel plezier samen en geniet ervan , er kijkt iemand mee van boven en geniet ook van jullie mooie reis❤️
  3. Monika Geutjes:
    29 oktober 2022
    Heel veel Plezier en we gaan jullie reis volgen zoals zo vaak en verheugen ons op jullie thuiskomst dan weer met alle verhalen onder het genot van iets lekkers!❤️💋❤️💋🥳🥳🥳🎉🎉🎉
  4. Wiesje blaauw:
    29 oktober 2022
    Oh wat leuk, op naar het geboorteland van Freddy Mercury!!!!
    En lekker verse vis eten aan het haventje!
    Heel veel plezier !!!!!
  5. Bak Ria:
    29 oktober 2022
    Goedenreis en heel veel plezier
  6. Sonja Klopper:
    Goede reis en heel veel plezier!! Probeer te genieten 😘
  7. Karen Faanhof:
    Geniet van t leven! 🍀
    Veel plezier samen en ik kijk uit naar jullie mooie belevenissen!
  8. Linda Oostmeijer:
    30 oktober 2022
    Fijne reis! Goed even samen eruit te zijn en geniet van de mooie reis.
  9. Saskia:
    30 oktober 2022
    Heel veel plezier en leuk weer om jullie te mogen volgen 😉💋
  10. Mary Zwanenburg:
    30 oktober 2022
    Hey Anita lekker genieten van deze bijzondere vakantie goede reis en veel plezier.
  11. Calvin rozie:
    veel plezier daar :)
    Gr de leukste chauffeur.
  12. Jan:
    31 oktober 2022
    Goede vlucht en hele fijne vakantie.
  13. Cenda:
    31 oktober 2022
    Geniet van deze bijzondere vakantie !!
    Ik kijk uit naar je verhalen :)