Dag Seattle, het was leuk....

2 mei 2024 - SeaTac, Washington, Verenigde Staten

Dag Seattle, het was leuk....

Deze foto werd gemaakt op 2 mei 2024 in SeaTac, Washington, Verenigde Staten met een Samsung SM-S901B.