En hier is hij roodachtig.

23 augustus 2012 - Niagara Falls, Canada

Zo mooi!!!!!!!!!!!!!!

En hier is hij roodachtig.

Deze foto werd gemaakt op 23 augustus 2012 in Niagara Falls, Canada met een Sony DSLR-A380.