Daar gaan ze weer......✈️

23 mei 2026 - West-Graftdijk, Nederland

Nog twee nachtjes slapen en dan gaan deze twee reislustige mensen weer op vakantie. Deze keer zal het vliegtuig ons naar Funchal brengen. Voor diegene die niet weten waar dat is. Funchal is de hoofdstad van het Portugese Madeira. Beter bekend als bloemeneiland. 

Maandag hebben we weer een overnachting in Bastion Hoofddorp geboekt aangezien we dinsdag voor dag en dauw op moeten. Ideaal.

We hopen natuurlijk dat jullie wederom met ons meereizen en ook een beetje kunnen genieten van al het moois wat dit eiland te bieden heeft. Na een week gaan we nog 6 dagen naar het naburige eiland Porto Santo om daarna nog 3 dagen te genieten van Madeira. 

Tot snel. 💕

9 Reacties

  1. Monika Geutjes:
    23 mei 2026
    Heel veel plezier samen en uiteraard genieten van en met alles💋💋💋👋👋👋
  2. Ria Bak:
    23 mei 2026
    Fijne vakantie lekker genieten ik kijk uit naar jullie verhalen zo kan ik mee genieten
  3. Paulien:
    23 mei 2026
    Kom maar door met de bloemen foto's....en de verhalen natuurlijk en de drankfoto's...haha
  4. Linda:
    23 mei 2026
    Wat leuk! Veel plezier en ik ga jullie volgen.
  5. Sandra Hoogland:
    23 mei 2026
    Fijne vakantie! We volgen jullie uiteraard. Altijd leuk.
    Onze reis is te volgen via Polarsteps.
  6. M.s. van Wijngaarden:
    23 mei 2026
    Superleuk, heel veel plezier! 🌺🪷🌸🌼
  7. Peter Maks:
    24 mei 2026
    Ga uiteraard weer volgen. Je schrijft zo dat ik denk dat ik erbij ben
  8. Jeanette:
    24 mei 2026
    Lekker, veel plezier en vooral genieten.
  9. Saskia:
    24 mei 2026
    Verheug mij ook weer op de verhalen en foto’s alvast veel plezier 😉😚

Jouw reactie