Van Bali naar Brabant šŸ˜

29 oktober 2020 - Hoofddorp, Nederland

Hallo lieve lezers.

Vandaag zouden we naar Bali vertrekken maar helaas heeft Corona nog steeds de wereld inĀ zijn greep.Ā  En daar zit je dan metĀ ruim 3 weken vakantie in de natste periode van het jaar. We hebben erĀ nog over nagedacht om naar CuraƧao te gaan maar dan zal je zien dat als we daar geland zijn het eiland op oranje gaat en wij weer gelijk terug kunnen.Ā  Nee, dat risico willen we ook niet lopen.Ā

We hebben besloten in eigen land weg te gaan. 6 leuke accommodaties geboekt In Brabant en omstreken en omdat ik het bloggen zo mis ga ik jullie meenemen op deze 18 daagse reis in Nederland. Wat kun je doen in de maand november zonder dat er een restaurant open is, dat wordt een uitdaging!Ā Natuurlijk krijgen jullie geen tempels, watervallen en witte stranden te zien maar herfst plaatjes. šŸ Ik hoop natuurlijk dat ik jullie ook hiermee kan vermaken.

Morgenochtend vertrekken we naar Uddel, waar we de eerste 3 nachtjes door zullen brengen. Maar voor we daar aankomen gaan we eerst nog wat dingen zien en doen, daarover morgen meer.

Wij zouden geen Hollanders zijn als we niet het Ć©Ć©n en ander alvast meenemen. Wie wil er nou gelijk boodschappen doen als hij op zijn vakantie adres aan komt, nou ik niet. Dus de kofferbak ligt weer afgeladen inclusief de achterbank. šŸ˜œĀ

Veel lees plezier en tot morgen..............

Fotoā€™s

1. Monika Geutjes en Ria Bak:
    29 oktober 2020
    Nou kan niet wachten op jullie reis door Nederland..dus zit nu al in spanning op je verhaal voor morgen!šŸ˜‡šŸ„°šŸ˜˜ wens je heel fijn vakantieplezier ondanks Corona....liefs John en Moontje
  2. Leone:
    29 oktober 2020
    Heel veel plezier in Nederland, kijk uit naar jullie verhalen.
  3. Ria:
    29 oktober 2020
    Al vast toch een fijne vakantie tot snel
  4. Erika:
    29 oktober 2020
    Heel veel plezier. Ben benieuwd wat je allemaal bedacht hebben om te gaan doen
  5. Paulien Hoge:
    29 oktober 2020
    Haha, bepakking alsof jullie 3 weken de rimboe in gaan.....nou ja, je kunt het maar bij je hebben. Veel plezier. Ik verheug me op de foto's van de bijzondere kerstshow
    Fijne vakantie!!
  6. Dries van Wijngaarden:
    29 oktober 2020
    Ach, Brabant heeft zijn brons groene eikenhouten bossen, een natte Peel ( komt goed uit) en de EBI in Vught (extra beveiligde inrichting) van alles wat!
    De zwarte ruiter heeft geheime smokkel routes uitgezet, om stiekem in Belgiƫ te komen, dus van alles wat.
    Goede reis.
  7. Karin Verbrugge:
    29 oktober 2020
    Nou ik ga je volgen hoor en als 't goed is komen wij ook nog 'n klein stukje voor in je verhaal. Heel veel plezier lieverds en tot gauw geniet ervan šŸ˜˜
  8. Michel Schomakers:
    30 oktober 2020
    Maak er een Top vakantie van , veel plezier !!