Viva España!

25 oktober 2017 - Hoofddorp, Nederland

Ik hoor jullie denken: "zeg niet dat ze weer gaan". Sorry, wat begon als een lang weekend werd al gauw 10 dagen. Dus ja, wij gaan er weer even tussenuit.

Over 48 uur vertrekken we naar Valencia waar we drie dagen zullen blijven. Maandag hebben we een auto gehuurd en gaan we met een tussenstop in Toledo naar Madrid waar we twee nachtjes zullen blijven. Op de weg terug doen we nog het plaatje Cuenca aan om uiteindelijk de laatste twee nachtjes aan het strand van Valencia te verblijven.

Wij denken dat we best wel weer voor een paar pagina's leesplezier kunnen zorgen, als jullie daar ook zin in hebben natuurlijk. Het weer ziet er goed uit. Zie onderstaande link.  Als je niet wil kijken snap ik dat ook hoor. HIHI.

Nou hebben er in ieder geval weer veel zin in dus tot aankomend weekend met het eerste verhaal.

1. Erika:
    Heel veel plezier. Geniet ervan
  2. Monika Geutjes:
    25 oktober 2017
    Nou kunnen niet wachten op jullie nieuwe reisverhaal#!😁😁😁
    Wens jullie een fantastische reis en goede thuiskomst!💋💋💋💋moontje en john
  3. Jan:
    Veel plezier!!!!!
  4. Dries van Wijngaarden:
    25 oktober 2017
    Ik, (wij) waren eerder in Valencia. Midden in de stad een grote arena waar stierengevechten worden gehouden. Wat bijzonder was, wij waren met de trein, de trein rijdt door tot midden in de stad. Het vertrek? Juist, achteruit weer weg.
    Let wel op, de stad is vergeven van de Roma's.
    Goede reis!.
  5. Yvonne:
    25 oktober 2017
    Gaan! Als je de kans krijgt, lekker doen hoor! Veel plezier😎🌞😘
  6. Ria:
    25 oktober 2017
    Geniet er maar lekker van. Ik kan niet wachten op jullie Reis verslag gr.Ria
  7. Karin:
    25 oktober 2017
    Heerlijk even een paar dagen met je neus in de zon 😊! Goeie reis alvast en veel plezier 🍹🥂🌞!
  8. Michel Schomakers:
    26 oktober 2017
    Fijne reis !!
  9. Jos:
    26 oktober 2017
    Zo, flierefluiters! Geniet er maar van! Erg leuk dit soort tripjes.
  10. Martine van Wijngaarden:
    27 oktober 2017