Het begin is er!!

5 juni 2012 - Hoofddorp, Nederland

Hallo allemaal.

Het voorbereidende werk is begonnen. Wij hebben nu ons eigen blog en gaan proberen vanaf 07-08-2012 een mooi verslag te maken.

Alles is voorbereid en geboekt het moet dus helemaal goed komen.

We vliegen van Schiphol naar Toronto waar we één nachtje verblijven. De volgende dag vliegen we door naar Vancouver waar we twee weken met een auto gaan rondreizen. Vervolgens vliegen we weer terug naar Totonto om aldaar de Niagara watervallen te bezoeken en Toronto te ondekken.

Wij hopen dat jullie er straks allemaal een beetje van mee krijgen.

Tot dan.

Frank, Anita en Wesley

1. Jeanette:
    8 juli 2012
    He luitjes,
    Wat gaaf, naar Canada. Het is werkelijk een prachtig land en dan hebben Peter en ik alleen nog maar een heel piepklein stukje van Toronto en Ontario gezien. Heel veel plezier en we zullen jullie blog met veel belangstelling volgen.
  2. Dries van Wijngaarden:
    9 juli 2012
    Wat sneu dat jullie door de slechte economische situatie in ons land zó dichtbij moeten blijven voor jullie vakantie!
  3. Fia:
    10 juli 2012
    Wat mij betreft : geniet van jullie welverdiende vakantie en ik zie uit naar jullie verslag!
  4. Martine:
    11 juli 2012
    Wij zijn weer terug van een wederom heerlijke vakantie op Curacao.
    Wens jullie een hele fijne vakantie en blijf het volgen!
  5. Yvonne:
    14 juli 2012
    wat een gruwelijk fijn vooruitzicht! Geniet van de voorpret.......
  6. Marianne en Jan:
    14 juli 2012
    Frank, Anita en Wesley heel veel plezier en een goede reis toegewenst en kom weer veilig terug. We zullen jullie volgen.
    Marianne en Jan
  7. Ineke:
    30 juli 2012
    Anita, ik zit er helemaal klaar voor, voorpret is al leuk!!! warme groet van Ineke