De dag van de reis

7 augustus 2012 - Hoofddorp, Nederland

Hallo allemaal

Eindelijk is de dag aangebroken van onze super reis.
De koffers staan gepakt en zowaar zitten we onder het toegestaande maximale gewicht van 23 kilo per koffer.
Gisteren hebben we ons al gelist en zitten op rij 42 dat is bijna achterin. We vliegen met een boeing 777-200.
Frank helemaal blij want eerst was en een airbus. Beter bekend als " plastic fantastic" maar niet heus.
Om 14.00 uur worden we weggebracht dus moeten we ons nog even vermaken met de olypische spelen.
Als het goed is landen we in Toronto om 19.20 uur plaatselijke tijd en zullen dan morgen als we wifi hebben ons eerste echte verslag vanuit Canada gaan plaatsen .
Het is daar 6 uur vroeger.
Na een heel kort nachtje vliegen we de volgende morgen om 07.00 uur door naar Vancouver waar het tijdsverschil met Nederland 9 uur is.
Ik hoop dat iedereen die ons volgt via reislogger een beetje het gevoel krijgt hoe het daar is.
Veel leesplezier en tot gauw.

1. Ineke:
    7 augustus 2012
    Anita, eindelijk gaat het beginnen!!! hele goede reis, ik zal een kaarsje voor jullie opsteken, en kijk al weer uit naar je volgende bericht! groet Ineke
  2. Martine:
    7 augustus 2012
    Goede vlucht en een hele fijne vakantie, ben benieuwd naar de foto's en de verhalen!
  3. Jan:
    Hoi Allen,

Eerste verslag gelezen.
    Nu nog een paar uurtjes en dan vliegen maar.
    Lekker veel dingen zien en genieten maar.
    Kortom vakantie.
    Heel veel plezier en een goede vlucht

Gr. Jan
  4. Dries van Wijngaarden:
    7 augustus 2012
    Het is te hopen, dat het vreselijke weer hier, niet met jullie meevliegt.? Een goede reis gewenst en veel vakantieplezier. Voor Wesley een bijzondere start zó 1 dag na het behalen van je autorijbewijs. Tot horens!
  5. Marianne en Jan:
    7 augustus 2012
    Hallo familie, een hele fijne reis en geniet van alles. En Wesley gefeliciteerd met je rijbewijs. Geweldig. Zag het berichtje van opa. Nu kan je nog extra genieten!
  6. Yvonne:
    7 augustus 2012
    Anita, eindelijk gaat het beginnen schat. Geniet van de vlucht(en) en tot je volgende bericht! tot mails!
    Wesley, van harte gefeliciteerd hoor met je rijbewijs.
  7. Frank en Ingrid:
    Hoi zus,zwager en neef Wesley,
    Geniet van deze mooie reis, dan doen wij dat ook als we jullie verslagen lezen.Veel liefs xx
  8. Sonja:
    7 augustus 2012
    Nou mensen jullie zijn nu op schiphol,geniet ervan,wacht het volgende verslag met plezier af,
    groetjes sonja
  9. Bianca Schomakers:
    heel veel plezier.
    Leest nu al makkelijk weg, kan niet wachten op de vervolgverhalen
    Ga genieten, dan doen wij dat ook met jullie prachtige verhalen.

gr Bianca
  10. Sonja Klopper:
    7 augustus 2012
    He vakantiegangers, de start is er !! en wat voor start, Wes met een rijbewijs (TOP man !)...en nederland achterlaten met alleen maar water !!
    Maak er een mooie reis van met z'n drie-tjes en geniet. Ik hang aan de mail. X
  11. Gea:
    Hey Anita,
    Ik volg nu al met spanning jullie fantastische reis. Wesley van harte gefeliciteerd met je rijbewijs. Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en dat we snel weer wat horen. Liefs gea