Dag 4, 2 verblijf Duc de Brabant in Diessen

2 november 2020 - Diessen, Nederland

Daar zijn we weer!!!!

Gisteren lekker een rustdag gehad 🙃 en als afsluiter heerlijk met z'n tweeën gegourmet. Vanmorgen vroeg opgestaan met het bekende ochtendritueel (koffie op bed) en om 09:00 uur zaten we weer met de hele bubs in de auto. We zijn er best wel gedreven in en goed op elkaar ingespeeld terwijl kamperen echt niet ons ding is. Om 10:15 uur staat de thermometer al op 20 graden en dat op 2 november en de zon gooit af en toe ook zijn stralen naar beneden.

We rijden eerst naar Vlodrop, hier zit Tuincentrum Daniëls. Dit is het enige tuincentrum dat wij gaan bezoeken tijdens onze vakantie wat je moest reserveren. De rit duurde bijna twee uur maar wel over het mooiste stukje van Nederland. Het is een mega groot tuincentrum maar de kerstshow viel ons een beetje tegen, we hadden er meer van verwacht. Frank heeft nog wel zijn waterputje kunnen scoren voor ons nog te maken kerstdorpje. 😜 Na een uurtje hadden we het wel gezien en zijn we verder gereden. Onderweg de zelfgemaakte broodjes genuttigd. Dat is wel jammer hoor dat je nergens een kop koffie kan drinken of een lunch kan nuttigen. We doen het ermee! 😕

We nemen de route zonder snelwegen naar Diessen. Deze weg voert ons wel door België en dan vraag je je af of dat wel mag???? Ik als een razende Roeland Google afgespeurd en daar staat dat je er wel doorheen mag rijden maar dan wel zonder stops....... Zo net over de grens staan toch wel een paar prettige pandjes, de één nog mooier dan de ander. Na een kleine twee uur rijden we door Hilvarenbeek waar we nog een paar boodschapjes doen, 15 minuten later arriveren we bij Landal GreenParks. Je mag om 15:00 uur je huisje in en we stonden daar om 14:57 uur. Hoe strak wil je het  hebben. 😝

Op het park staan allerlei vrijstaande bungalows, wij hebben de luxe variant geboekt. Deze heeft wederom een buiten Jacuzzi,  een inpandige sauna met zonnebank en een eigen wasmachine inclusief droger. Wij gaan ons wel weer vermaken de aankomende 3 dagen.

Nadat alles weer een plekje heeft gekregen hebben we nog even buiten onder de overkapping gezeten. Ondertussen kwam het ook hier met bakken naar beneden. Voor het eten hebben we een plaatpizza met carpaccio gemaakt, heerlijk. Als afsluiting van deze dag nog ruim een uur in de jacuzzi gezeten. Het is ondertussen droog en we kijken nu naar een prachtige sterren hemel. Al met al toch weer een heerlijke dag.

Morgen naar de Beekse Bergen. Ik had dit thuis al geregeld en zoals het er nu uitziet heb je zomaar kans dat Rutte morgen voor en heleboel dingen roet in het eten gaat gooien. Wij houden ons hart vast.

1. Monika Geutjes:
    2 november 2020
    Nou kanjers ondanks Rutte toch een fijne vakantie..heerlijk al het mooie zoals jacuzzi ,heerlijk eten etc...gewoon genieten dan.komt de rest ook goed!! Veel plezier liefs van ons hier...😘😘
  2. Floris:
    Ondanks de aanpassingen klinkt
    T als een heerlijk relaxte vakantie! Blijf ervan genieten!
  3. Paulien Hoge:
    2 november 2020
    Ik krijg zin om de kerstspullen van zolder te halen als ik deze foto s zie😃
  4. M.s. van Wijngaarden:
    2 november 2020
    Jullie vermaken je wel, zeker met de jacuzzi en sauna, heerlijk toch! En je kan nog bbq-en ook zag ik... 😛 Fijne avond en nog fijne dagen gewenst 😘
  5. Jeanette:
    2 november 2020
    Ziet er weer top uit. Vooral genieten. En ja, kl**e corona gooit overal roet in helaas.
  6. Karin Verbrugge:
    3 november 2020
    Nou jullie hebben marzel alles gaat pas morgenavond na 22.00 uur dicht dus je kan nog heerlijk naar de beekse bergen heel veel plezier 😘