Daar gaan ze weer......

1 september 2023 - Hoofddorp, Nederland

Hallo lieve lezers

Waar de meeste mensen last krijgen van najaars schoonmaak kriebels krijgen wij last van najaars vakantie kriebels. Tijd dus om weer na te denken wat we in ons koffertje gaan stoppen. Dat lieg ik...... 🤭 hij staat al weken klaar. Ook dit keer reizen we met alleen handbagage. We vliegen met Transavia en daar mag je, inclusief je handtas, maar 10 kilo per persoon meenemen. Dat is prima te doen omdat we 16 dagen naar Griekenland gaan en de vooruitzichten qua weer prachtig zijn.

We gaan eiland hoppen. Aankomende maandag 4 september om 07:00 uur vliegen we naar Samos, vervolgens met de boot naar Chios en daarna met een klein vliegtuig naar Lesbos; de ferry was helaas uit de vaart gehaald en voor we naar huis gaan hebben we er nog twee nachtjes Athene aan vast geplakt.

We gaan vooral lekker genieten van de Griekse gastvrijheid en de zon maar volgens Google is er op al deze eilandjes veel moois te zien. Ik hoop jullie daar ook weer wat van mee te geven en ga jullie vanaf maandag weer "lastig " vallen met verhalen, foto's en filmpjes.

Wij hopen dat jullie er dit keer ook weer bij zijn. Ik krijg altijd zulke leuke en lieve berichtjes dat het weer leuk was om te lezen en dat mensen uitkijken naar het volgende verslag. 😀 Dat is zo fijn om te horen. Ik ga er weer voor.

Tot maandag. 👋

1. Bak Ria:
    1 september 2023
    Fijne vakantie ik kijk uit naar je verslag geniet er van gr.
  2. Sandra Hoogland:
    1 september 2023
    Fijne vakantie! Hoop dat het zo goed bevalt dat ik Rob ook een keer mee krijg naar Griekenland. Wij gaan eerst (ook maandag) naar Canada.
  3. Jeanette:
    1 september 2023
    Veel plezier. Super leuk, eilandhoppen. Geniet ervan.
  4. Paulien Hoge:
    1 september 2023
    Oh dan reis ik met jullie mee!! Wat leuk Anita dat je ons 'meeneemt' met jullie reis
    Alvast veel plezier!
  5. Linda:
    1 september 2023
    Klinkt heerlijk. Veel plezier. Goede reis en lees graag jullie verhalen.
  6. Yvonne:
    1 september 2023
    Top tijd voor Griekenland!
  7. Karin Verbrugge:
    Veel plezier
  8. Floris:
    1 september 2023
    We reizen virtueel weer met jullie mee!
    Lekker even de shit de shit laten en genieten van de Griekse zon en gastvrijheid ; veeel reis en blog plezier 😘
  9. Mary Zwanenburg:
    3 september 2023
    Yamas🍷🇬🇷 veel plezier!!
  10. Saskia:
    4 september 2023
    Heel veel plezier kijk uit naar je verhalen en foto’s
  11. Monika Geutjes:
    5 september 2023
    Nou we zijn benieuwd hoe en wat!! Maar john zag vandaag dat het er niet zo mooi weer was als voorspeld!! Hoop toch dat alles goed gaat voor jullie vakantie en wachten op het verhaal van jullie samen! Good 🍀🍀🍀♥️💋❤️👍👋👋👋