Dag 24 en 25, aan alles komt een eind.......

28 juni 2023 - Hoofddorp, Nederland

Dag 24:

Heerlijk uit onszelf wakker geworden. Ze hebben hier 5 kamers maar bij het ontbijt is er alleen voor ons gedekt. Zo relaxt joh; ontbijten in je badjas, gebakken eitje, verse jus en .....🙈 een glaasje bubbels. We beginnen de dag met een ontspannende massage. Nou, wij zijn Zen hoor! Het is hier helemaal niet druk dus je kunt overal zo in zonder hutje mutje te zitten. De Himalaya sauna is werkelijk prachtig maar het grote stoombad is ons favoriet. In het midden staat een zuil met stenen die stoom geeft, er is een lauwe douche in dezelfde ruimte maar het mooiste is dat je vanuit deze ruimte zo een koel bad in kan. Even bukken bij de doorgang en je bent buiten het stoombad.

Er zijn uiteraard meerdere sauna's waaronder een infrarood, een binnen- en buitenbad, bubbelbaden en er worden meerdere opgietingen verzorgd. Het restaurant is sfeervol, zo is ook eigenlijk wel dit hele complex en de menukaart is goed en niet duur. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen. Vanuit Hoofddorp is het twee uur rijden.

Aan het eind van de middag hebben we een gezichtsbehandeling gehad. Ik denk dat wij er wel weer even tegenaan kunnen. 😉 Heerlijk dat je dan verder niets meer hoeft behalve lui zijn.

Dag 25:

En dan is de laaste dag toch echt aangebroken maar niet voor we nog één keer in badjas ontbijten. Frank slaat de bubbels over maar de rest gaat erweer smaakvol in. We laden de kofferbak weer in die nu toch wel meer ruimte heeft. Helaas heeft wel onze "koelkast" een probleem. De 12 volt aansluiting is kapot gegaan. Thuis maar even kijken wat we daar aan kunnen doen? (Onderdeeltje gevonden en gzd kon hij nog gerepareerd worden)

Als we koers zetten richting Nederland vermijden we het eerste stuk de snelwegen. België heeft zulke schattige dorpjes. In Nederland aangekomen pakken we de snelweg weer. Om 15:00 uur zijn we in vertrouwde omgeving. Voor we onze wasmachine aanzetten rijden we de Mazda even door de wasstraat, hij ziet er niet meer uit. Ook in blauw leverbaar.  🤣🤣

We hebben deze vakantie 6325 km gereden en €700,- aan benzine getankt. Zijn in 4 landen geweest en hebben in 14 verschillende accommodaties geslapen. En uhhhh, 1 bekeuring niet te vergeten. We weten ondertussen dat we op de eerste dag geflitst zijn nabij Dijon en dat we €90,- mogen aftikken voor 4 km te hard. Dieven zijn het. 🙄  Nu maar hopen dat dit de enige was.

Deze autovakantie was een ervaring om nooit meer te vergeten en voor herhaling vatbaar. Zeker Frank zal bij het zien van de foto's de billen nog wel even bij elkaar knijpen. Wij hopen jullie in september weer te mogen storen met wat verslagen. Dan zijn er een paar Griekse eilanden aan de buurt.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henk:
    28 juni 2023
    Wat fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, prachtige foto's en mooie verhalen.Bedankt dat wij mee mochten genieten van jullie reis,doe Franky de groeten
    Ps
    Er ligt voor ons ook een snelheidsovertreding te wachten
  2. Monika Geutjes:
    28 juni 2023
    Wat fijn dat jullie weer in jullie mooie stulpje zijn aangekomen en idd.weer mochten meereizen/genieten van vele leuke dingen!! We zien jullie snel en nu weer naar het harde werkers leventje en tot de volgende trip natuurlijk weer mooie verhalen, foto's en gezellige dagen!💋❤️💋groetjes John en moontje
  3. Paulien Hoge:
    28 juni 2023
    Weer veilig thuis met mooie reiservaringen en nou ja...die bekeuring ...er zijn ergere dingen toch?..
    Dank voor het delen van jullie belevenissen
  4. Peter:
    28 juni 2023
    Henn weer genoten van de verhalen.
    Wacht de volgende weer af
  5. Marc Hoogervorst:
    28 juni 2023
    Dank jullie wel voor het mogen mee lezen van jullie fantastische avonturen en de mooie foto's.
  6. Cenda:
    28 juni 2023
    Dank voor de mooie verhalen ❤
  7. Marjolijn:
    Was weer genieten!
    Dank!
  8. Leone:
    29 juni 2023
    Weer genoten van de verhalen.
    Bedankt.
  9. Linda:
    5 juli 2023
    Zo leuk om jullie reis te volgen. Gelukkig weer goed thuis.