Wij gaan naar de kerstmarkt in Keulen, Duitsland

8 december 2017 - Hoofddorp, Nederland

Goedemorgen allemaal

Zoals velen van jullie weten waren Frank en ik afgelopen augustus 25 jaar samen en heb ik hem 25 cadeautjes gegeven. Eén daarvan was een weekendje naar de kerstmarkt en die wordt nu verzilverd. De keus dit jaar is gevallen op Keulen. Dit schijnt één van de mooiste kerstmarkten van Duitsland te zijn. We gaan nu eens niet met de auto of het vliegtuig maar met de Intercity-Express, afgekort de ICE. Dé hogesnelheidstrein van Duitsland. Voor nog geen € 80,- zit je in hartje Keulen, daar kun je echt niet voor rijden. Wij gaan 4 dagen en dan is alleen parkeren al duurder.

Ik hoop jullie ook dit keer weer mee te laten en een kleine impressie te geven van de 8 kerstmarkten die Keulen rijk is en wie weet wordt dat ook jullie volgende bestemming. Als je er van houdt natuurlijk! Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in.

Tot snel.

1. Monika Geutjes:
    8 december 2017
    Nou kanjers heel veel plezier in Keulen!!leuke kroegjes,de dom is ook heel bijzonder en we zeggen fun,fun,fun en natuurlijk PROOST!!!!!
  2. Bak Ria:
    8 december 2017
    Heel veel plezier geniet er maar lekker van gr.Ria
  3. Jan:
    Veel plezier!!!!
  4. Fer versteeg:
    Oppassen! Ze hebben daar dombier.Veel plezier Wil en Fer
  5. Rob:
    8 december 2017
    Nou... ik weet wel wat jullie daar gaan doen! ze hebben daar heeeeel veel bier!Haha.. veel plezier!
  6. Rob:
    8 december 2017
    Oh.. Ja... ik hoef geen foto's te zien hoor, van al die lege glazen! Haha
  7. Daniëlle:
    9 december 2017
    Leuk! Veel plezier en geniet!
  8. Saskia:
    11 december 2017
    Heel veel plezier geniet ervan