Nog 1 week te gaan

21 september 2019 - Hoofddorp, Nederland

We willen alvast laten weten dat we weer een bijzondere vakantie tegemoet gaan.

Dit keer gaat de reis naar Israël waar we twee weken zullen gaan rondreizen. Onze trip begint in Tel Aviv (4 nachten) om vervolgens met de trein naar Jeruzalem te reizen (4 nachten). De laatste dag aldaar hebben we een auto 🚗 gehuurd voor de laatste week. Vanaf Jeruzalem gaan we naar Ein Bobek aan de Dode Zee (3 nachten) om eens te ervaren hoe het is om te kunnen drijven zonder er moeite voor te hoeven doen. 😜 Hierna rijden we door naar het meer van Galilea oftewel het meer van Tiberias (1 nacht). Onze laatste bestemming is Haifa (2 nachten).

Uiteraard staan er overal weer leuke uitstapjes en excursies op het programma waar we jullie natuurlijk ook weer deelgenoot van zullen maken. Zoals het er nu uitziet is het veilig in Israël en kunnen we er met een gerust hart heen. Hou dus je mailbox in de gaten en dan zorg ik dat we onze belevenissen en foto's jullie kant op sturen.

Tot volgende week.🌞

1. Wiesje blaauw:
    Spannend!!!
  2. Monika Geutjes:
    21 september 2019
    Heel veel plezier en een fijne thuiskomst als het helaas weer voorbij is!😄😄💋💋💋
  3. Cenda:
    Dat klinkt al leuk!!
  4. Martine van Wijngaarden:
    21 september 2019
    Wat heerlijk, ik kijk weer uit naar de verhalen en foto's! Alvast een goede reis en een mooie vakantie gewenst. 😘🤗
  5. Floris:
    21 september 2019
    Zijn echt weer benieuwd naar jullie avonturen en natuurlijk de foto’s en verhalen ervan! Geniet ervan! Groetjes Floris & Peul
  6. Jeanette:
    21 september 2019
    Heel veel plezier, goede reis en geniet ervan. En schrijf natuurlijk je verhalen zodat wij ook mee kunnen genieten.
  7. Marie-Louise:
    22 september 2019
    Maak er een mooie reis en ik ben benieuwd naar de foto’s en verhalen
  8. Saskia:
    22 september 2019
    Wordt zeker weer een bijzondere reis, leuk om straks weer de verhalen te lezen.
    Veel plezier met de voorbereidingen 😉😊
  9. Marjolijn:
    22 september 2019
    Leuk om straks op deze manier met jullie mee te reizen