Nog 1 week te gaan. 😀

24 oktober 2021 - Hoofddorp, Nederland

Het gaat nu opschieten. De reis is uitgewerkt en een aantal uitstapjes zijn geboekt.

Vandaag zal ik een tipje van de sluier oplichten waar we zoal gaan logeren.

We gaan 20 dagen en in die 20 dagen zullen we in 6 verschillende accommodaties verblijven. De eerste 5 dagen logeren we in Het Horny Toad Guesthouse wat letterlijk Geile Pad betekend. 😏 Dit is een appartement in Simpson Bay aan de Caribische Zee. Dit complex staat letterlijk op het strand.

Daarna zitten we 2 dagen in Philipsburg en wel in het Holland House Beach Hotel. Dit is één van de bekendste hotels op Sint Maarten die overigens ook op zee uitkijkt.

Het volgende verblijf (3 dagen) is op het Franse deel en heet Les Balcons d'Oyster Pond en ligt in Oyster Pond. Ook hier hebben we een appartement met een groot balkon die uitkijkt op de Oyster Pondbaai en een haven.

We blijven op de Franse kant. In eerste instantie zouden we nu 2 dagen Anguilla aandoen. Een prachtig bounty eiland voor de kust van Sint Maarten maart vanwege de strenge Corona regels hebben dat moeten schrappen. Geen nood, ik heb een prachtig alternatief gevonden in Le Temps des Cerises Beach Hotel in Grand Case.

This is the place to be als je van lekker eten houdt. 😋 Het is een kleinschalig hotel ook weer direct aan het strand. Hier schijn je de mooiste zonsondergang van het eiland te kunnen zien.

We blijven nog even in Frankrijk en schuiven een klein stukje op naar Anse Marcel. Hier zitten we, ook voor twee dagen in Magnifique studio Anse Marcel. Dit is de minst mooie van allemaal maar wel één met een wasmachine. Handig dat we na 12 dagen de boel even kunnen wassen voor we verder gaan. Het gebied schijnt wel heel mooi te zijn.

De laatste 5 dagen verblijven we in Divi Little Bay Beach Resort op de Nederlandse kant. Hier hebben we ook gekozen voor een appartement.

Zo, nu hebben jullie een idee waar we verblijven en kunnen de nieuwsgierige onder ons alvast kijken waar we allemaal zitten op dit kleine vriendelijke eiland

De dagen dat we van hotel naar hotel gaan hebben we allerlei leuke dingen op het programma staan maar die houden we natuurlijk nog geheim. Er moet wel wat te lezen overblijven. 😜

1. Wiesje blaauw:
    24 oktober 2021
    Oh wat heerlijk, st Maarten is mij natuurlijk heel bekend omdat mijn zoon daar 7 jaar heeft gewoond!
    Wel jammer dat je niet naar Anguilla kan dat is zo prachtig.
    Maar St Martin natuurlijk ook 😀 😘
  2. Fer versteeg:
    25 oktober 2021
    Ziet er goed uit.Zal,zoals altijd, met plezier jullie verslag lezen. Geniet er van.