Allerlaatste bericht

29 augustus 2012 - Amsterdam, Nederland

Goedemorgen lieve mensen.

Onze “hangdag begon met regen maar ja, moet toch wat gaan doen. Omdat we geen auto meer hadden moesten we toch de regen trotseren en de benenwagen gebruiken.

Na weer een vorstelijk ontbijt toch nog even gekeken hoe het nou met die boarding-passen zat en gelukkig hadden we stoelen toegewezen gekregen.

Om 11 uur de kamer verlaten, de koffers in de opslag gezet en winkel in winkel uit.

Dat zogezegd grootste ondergrondse winkelcentrum van de wereld viel een beetje tegen. Er zijn wel vier verdiepingen maar op elke verdieping vind je veel dezelfde winkels.

Wij zijn maar toen maar even een uurtje wezen schuilen bij de Starbucks, wat vervelend weer verplicht een Frappoccino! We moeten echt afkicken als we thuis zijn.

Na nog wat rondgelopen te hebben wat gehangen in de lobby van het hotel.

Daar hadden ze twee hoekjes met een heerlijke bank en een privé tv.

Ondertussen was het droog geworden en zijn we weer naar buiten gegaan want de inwendige mens begon zich te melden.

Om de hoek zat een Subway waar ze heerlijke broodjes vers maken en waar je zelf mag kiezen wat je erop wil. Je kiest eerst je soort broodje, dan kies je vlees of vis en daarna de groenten. Heerlijk.

Om 6 uur waren we klaar met hangen en zijn we richting vliegveld vertrokken. Ook al zouden we pas om 23.10 vertrekken.

We hadden besloten met de metro en de bus te gaan. Een prima verbinding en het doodt ook de tijd weer een beetje. Op het vliegveld aangekomen bleek tot overmaat van ramp ook nog dat we anderhalf uur vertraging hadden.

Normaal gesproken niet zo erg maar we wachtten al zo lang.

Wij persoonlijk vinden Toronto niet zo’n leuke stad. Het is groot, staat vol met flatgebouwen en ziet er verpauperd uit. Geef ons Vancouver maar!

Al met al hebben wij een supervakantie gehad en zeker één om nooit meer te vergeten.

Wij willen jullie bedanken voor het lezen en volgen van onze belevenissen maar ook voor de geweldige reacties.

Het kostte soms wel twee uur voor ik zo’n verhaal met foto’s erop had staan maar iedere morgen jullie reacties lezen was een feest.

Bedankt en tot horens.

Frank, An en Wes.

1. Yvonne:
    29 augustus 2012
    nou, ik heb van jullie belevenissen genoten! Welkom thuis. Hoop dat de jet lag meevalt.
    groetjes, Yvonne
  2. Jan:
    Beste luitjes,

Welkom thuis en nu bijkomen van een jetlag.
    Het is gelukkig mooi weer, dus nog even genieten van de Nederlandse zon.

De blogs waren uitmuntend en de foto`s schitterend.
    Echt een compliment waard.

Welnu tot kijk of horens

Gr. Jan
  3. Dennis Smit:
    29 augustus 2012
    Welkom thuis, rust nog even uit van de vlucht voordat de orde van de dag weer begint!
    Ik wil jullie bedanken voor jullie geweldige reisverhalen, t voelde soms of ik er zelf bij was..Fantastisch.
    Groetjes Dennis.
  4. Rosemarie:
    29 augustus 2012
    Welkom thuis........ in ons klein...en mooi land!!! Bedankt voor alle prachtige reisverslagen en dat we deel mochten zijn van jullie vakantie!
    De foto's waren ook fantastisch mooi!! Het klinkt misschien gek maar ook wij moeten afkicken van de verhalen, het went heeel snel!!! Kom lekker thuis! Anita tot gauw!

Groeten,
    rosemarie
  5. Jeanette:
    29 augustus 2012
    De energie, de tijd en de moeite die je hebt gedaan om de reisverhalen en foto's te delen waren het meer dan waard. Het was gewoon ontzettend leuk om jullie enthousiaste avonturen te lezen. Maar.....eigenlijk is niet fijner dan na zo'n vakantie toch weer lekker thuis te komen en hopen dat jullie een goede vlucht gehad hebben. Blijf nog even in de vakantiemodus, laat nog even de was de was, de post de post en geniet nog lekker na bij die prachtige foto's met een bakkie echte hollandse koffie. We komen ze zeker een keer 'live' bekijken. Groetjes, Jeanette en Peter.
  6. Yvonne Soolsma:
    29 augustus 2012
    Hallo luitjes, Welkom thuis, voorlopig zullen jullie nog niet uitgesproken zijn over deze indrukwekkende vakantie. Toch heb ik het gevoel dat dit niet voorbijgevlogen is, vooral doordat jij Anita er van die mooie verhalen van maakte met bijgevoegde foto's. Ik heb er van genoten. Start maar rustig op en blijf genieten. Groetjes en Anita tot volgende week.