Nog 3 weken

8 februari 2013 - Hoofddorp, Nederland

Hallo vrienden

Het is alweer een tijdje geleden maar over drie weken gaan wij een reisje maken naar curacao. Natuurlijk is het niet zo'n superreis als die naar Canada maar ook hier kun je leuke en mooie dingen meemaken.

Het lijkt mij leuk om ook deze keer weer een blog bij te houden. Wie weet kunnen wij het zonnetje een beetje bij jullie laten doorschijnen. Mochten jullie hier geen zin in hebben je kan je altijd zelf afmelden.

Wij gaan met mijn dochter Selina en goede vriend Jan en logeren in bungalowpark Papagayo Beach Resort. Dit ligt aan het Jan Thiel gebied. We hebben voor twee weken een auto gehuurd dus kunnen gaan waar we willen.

Wij hopen dat jullie weer met plezier uitkijken naar onze verhalen.

Groetjes Anita en Frank

1. Selina:
    8 februari 2013
    Zooo jij hebt er al zin in !! :)
  2. Yvonne:
    8 februari 2013
    hallo schat, wat een heelijk vooruitzicht! wij zijn ook op Jan Thiel Baai geweest. Park Livingstone. Super strand en waar je ook absoluut naar toe moet is het natuurgebied aan de andere kant van het eiland. Ook daar prachtige stranden en reuze aardige mensen.
    Wat fijn dat je je weblog weer bij gaat houden. Liefs en groetjes! Yvonne
  3. Saskia Hiel:
    8 februari 2013
    Aahhh ik ben jaloers!!! Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik ben er ook eens geweest. Heerlijk relax Jan Thiel :-) Ga er maar heerlijk van genieten. Ik zie mij nog zitten aan een cocktail :-) Neem je er één op mij?!!!
    Liefs, Saskia Hiel
  4. Fia:
    9 februari 2013
    Wat een goed plan mensen. Ik ga wachten op mooie verhalen.
  5. Rosemarie:
    9 februari 2013
    Heerlijk Anita! Leuk om zo de reis weer mee te maken!!
    Ik ben er klaar voor! Leuk om ook weer van je horen!
    Liefs, Rosemarie
  6. Bruce:
    9 februari 2013
    Kunnen we nu al gaan, als ik zo naar buiten kijk in dit prachtige K.. land. Ga lekker binnen zitten in mijn gele zwembroek en gooi wat zand op de grond
  7. Thea hof:
    Hallo Anita en fam.
    Fantastisch, lekker hoor, heerlijk gaan genieten van alles, heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen, groetjes Thea
  8. Dries van Wijngaarden:
    9 februari 2013
    Een goede reis en geniet er van!
  9. Sonja Klopper:
    10 februari 2013
    Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie !! De Zon !!
    Wij gaan eind van de week naar richting de sneeuw.
    Kijk uit naar jullie verhalen.
    Heel veel plezier met z'n vier !! x
  10. Loes Baarn:
    11 februari 2013
    Ohh klinkt heerlijk An, heel veel plezier,ja leuke stranden,je kunt er snorkelen en duiken,fantastisch,ik ga eind juli naar mijn zus kijken hoe ze wonen,blijf 2 weken op Bonaire jou wel bekend.zie uit naaar de leuke verhalen,grt.
  11. Gea:
    13 februari 2013
    Hoi An,

Nou geweldig. Je zal wel weer lekker bruin worden.
    Ik kijk nu al uit naar je reisverslag.
    Groetjes Gea