Eindelijk

27 februari 2013 - Hoofddorp, Nederland

Goedemorgen

Terwijl iedereen nog ligt te slapen zit ik alweer aan de koffie. Vakantiestress heeft zoiets. Nog 2 1/2 uur en dan gaan wij richting Schiphol.

Als alles goed gaat vertekt onze vlucht om 09.45 uur en heb ik 9 uur de tijd om uit te rusten dus dat tekort aan slaap haal ik wel weer in.

We zijn rond half 3 plaatselijke tijd landen we op Curacoa en na het halen van de auto kunnen we eindelijk van de zon genieten. We hebben eerst één overnachting in Willemstad. Niet dat het eiland zo groot is hoor maar we hebben afgelopen weekend besloten een dagje eerder te gaan. Wat vervelend!!!!!

Dus vanaf vandaag zal ik weer proberen leuke verhalen te plaatsen en prachtige foto's mee te sturen. Nee foto's van ons in bikini zal ik jullie besparen want het moet wel leuk blijven. HIHI.

In ieder geval hebben we er heel veel zin in,

Tot later.

Groetjes Anita

1. Dennis Smit:
    27 februari 2013
    Een hele goede reis en veel plezier allemaal.
    Grtz Dennis
  2. Martine:
    27 februari 2013
    Hele fijne vakantie allemaal, geniet er van!!!!!
  3. Floris & Paulien:
    27 februari 2013
    Geniet van al het lekkers :)
    we zijn nu al jaloers op het sfeertje aan de handelskade,
    het eten bij de kleine wereld, de overheerlijke broodjes van bakkerij de zon, en niet te vergeten de hamburger aan het strand bij zanzibar! En dat alles in een temperatuur van 30 graden.
    Have lots of fun & enjoy!!!
    Goede vlucht en we wachten op de leuke reisverhalen en foto's.

Floris & Paulien
  4. Ineke:
    27 februari 2013
    hele goede reis!!! ik ga op afstand weer meeleven groet Ineke ciz
  5. Michel Schomakers:
    Hallo Luitjes,
    Goede vlucht , veel plezier en hou ons op de hoogte,
    groetjes
  6. Thomas&Mendy:
    Hey,
    Heel veel plezier!
    En een goede vlucht!

X
  7. Saskia Hiel:
    27 februari 2013
    Ha ha grappig, lees jullie bericht net op tijd, want nu kan ik kijken vanuit kantoor of ik jullie over een kwartier de lucht in zie gaan haha.
    Fijne vlucht en een hele prettige vakantie toegewenst.
    Gr, Saskia (CIZ)
  8. Jan:
    27 februari 2013
    Allemaal een hele fijne en vooral warme vakantie gewenst,
    Heel veel plezier allen.

gr. jan
  9. Yvonne:
    27 februari 2013
    nou veel plezier hoor! en volgens mij kan jij die bikini best hebben meis, en zo niet........ naakt is ook lekker zonnen.
  10. Yvonne Soolsma:
    27 februari 2013
    Een hele fijne vakantie gewenst hoor, ik zal jullie volgen met een beetje jalouzie hoor.
  11. Rosemarie:
    27 februari 2013
    Hele fijne vakantie allemaal! Ik ben benieuwd weer naar de verslagen en de mooie foto's!!! In ieder geval een goede reis!
    Groeten, Rosemarie
  12. Martine:
    28 februari 2013
    Hé luitjes! Ben best een ietsiepietsie jaloers.....! Wat een fijn idee, lekker de zon in !!
    Geniet ervan en ik kijk uit naar alle verhalen.....
    Groetjes aan allen!
    xx Martine & Bas