Dag 1 en 2

1 maart 2013 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Wij zeggen hallo.

Op Schiphol hoorden wij dat het vliegtuig behoorlijk vol zat dus het was nog even spannend of we wel mee konden. Maar na lang wachten kregen we eindelijk onze boardingpassen. Frank en ik zaten naast elkaar voorin de business class, Jan en Selina achter elkaar boven in de business class. Je zit er zo heerlijk ruim dat je lekker uitgerust aankomt.
Nadat we de koffers gehaald hadden zijn we onze huurauto gaan ophalen. Het werd een zilvergrijze Kia Rio. Ik weet niet of jullie deze auto kennen maar dan kun je je voorstellen hoe het eruit gezien moet hebben toen wij, 4 grote mensen met 4 grote koffers en de nodige handbagage ernaast stonden. Jan er Selina moeten 2 koffers op schoot nemen.Dat de auto nog vooruit kwam was een wonder.
Gelukkig is Curacao niet zo groot dus na 20 minuten waren we bij het Plaza hotel in Willemstad. Een groot hotel dat er op het eerste gezicht mooi uitziet. De kamer is een ander verhaal. Oud en toe aan een renovatiebeurt. Maar het ergste was dat er geen warm water uit de douche kwam. Het koude water wat er uit de douche naar beneden kwam was ook nog eens een straaltje van niets.
´s avonds zijn we een hapje gaan eten op de handelskade wat op loopafstand van het hotel is.
Het was gelukkig maar voor 1 nachtje dus na een onrustige nacht ( tijdsverschil ) zijn we weer in de auto gestapt en naar Jan Thielbaai gereden. Natuurlijk waren we daar veel te vroeg dus koffers bij de receptie van Papagayo beach resort achtergelaten en boodschappen gedaan. Daarna nog even op het strand wat gedronken om vervolgens naar onze villa te gaan.
Een prachtige villa met luiken die je helemaal weg kan schuiven zodat je kamer en je patio 1 worden. Een gerenoveerde badkamer bij elke slaapkamer met warm water.
We zijn dan ook niet meer weggeweest. Gegeten in het restauant op het resort en op tijd naar bed.
Morgen doen we lekker niets en gaan we luieren. Poco poco zeggen ze hier oftewel rustig aan.
Tot later.

1. Amy:
    Klinkt goed!! Geniet ervan! Xx Bas, Amy en kleine Jax
  2. Monika:
    1 maart 2013
    toppie.lekker genieten daar na het voor jullie heel vervelende afgelopen jaar.zie jullie hopelijk lekker ontspannen terug en dan gaan we nog maar eens een bakkie ergens halen..dikke kus moontje
  3. Sonja Klopper:
    Begrijp dat het vanaf nu genieten wordt !! heeeeel veeel plezier ! X
  4. Yvonne Soolsma:
    1 maart 2013
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu gaat het dan ook echt beginnen. Leuk jullie zo te kunnen volgen. Enjoy!
  5. Floris & Paulien:
    1 maart 2013
    Toe maar; Bussiness Class; wat heerlijk voor jullie zeg!
    Geniet ervan, kom lekker bij & Have Fun!
  6. Thomas&Mendy:
    2 maart 2013
    Haha, zie jullie al helemaal staan naast jullie auto! Of erin zitten! Genietse!

X thomas&Mendy en kids
  7. Fia:
    2 maart 2013
    Oef zeg,geen goed begin hoor. Maar jullie villa maakt alles weer goed. Ga lekker op onderzoek uit en wij genieten van het verhaal.
  8. Loes Baarn:
    4 maart 2013
    Minder leuk de aankomst ,maar nu vollop genieten
    wacht vol spanning naar volgend verhaal.