Cuba, Estamos llegando (wij komer eraan)

11 december 2014 - Hoofddorp, Nederland

Vandaag nog precies 4 weken en dan gaan we naar Cuba. We gaan twee weken rondreizen (west-Cuba) en aansluitend 6 dagen relaxen in Varadero.

We hebben een auto gehuurd en leuke plekjes en hotels uitgezocht. We gaan zelfs een paar nachtjes bij de bewoners thuis slapen of te wel in een casa particular.

Wij gaan natuurlijk weer mooie verhalen en foto's delen. Het probleem in Cuba is alleen dat er bijna geen internet is dus waarschijnlijk komen de verhalen pas als wij terug zijn maar ik laat jullie zeker mee genieten van alles wat wij onderweg meemaken.

Ik ben zelfs begonnen aan een cursus Spaans, gewoon om mezelf een beetje verstaanbaar te maken en ik moet zeggen dat het erg leuk is.

Dus de voorbereidingen zijn nu in volle gang en we kunnen niet wachten om de koffers in te pakken.

Tot gauw,

Frank, Jan en Anita

1. Michel Schomakers:
    11 december 2014
    Tjeetje, een nieuw avontuur/vakantietrip, leuk hoor. Ik verheug me nu al op de verhalen en zal jullie dan ook zeker volgen. Zo te lezen gaan jullie heel wat beleven. Voor nu vast heel veel voorpret en natuurlijk heel veel plezier met je spaanse cursus.
    Groetjes
    Michel en Christel
  2. Loes Baarn:
    11 december 2014
    Anita ,wat leuk alleen de voorpret is al een belevenis ,Spaanse les,top man,maak er een feestje van,veel plezier
  3. Fia:
    11 december 2014
    Hola Frank y Anita. Os deseo un tiempo inolvidable en Cuba.
  4. Yvonne:
    Alvast veel plezier schat! Ik ben reuze benieuwd! Yvonne