Laatste dagen

14 maart 2013 - Hoofddorp, Nederland

Goedemorgen volgers

Het feit dat ik wederom een paar dagen geen verhaal geschreven heb komt omdat we al echte Antillianen geworden zijn. Je hebt lui en lui maar wij zijn nog luier. Ik zal jullie daar dan ook niet verder mee belasten maar wil wel een tip geven voor diegene die overwegen naar Curacao te gaan.

Ga eten bij de Gouverneur in Willemstad. Je moet dit wel ruim van te voren reserveren en zeggen dat je op het balkon wilt eten. Je kijkt dan uit over de Handelskade en de Pontjesbrug. Je kunt dus alles zien binnenkomen en weggaan. Maar vooral het eten is subliem.

Ook hebben wij nog een avond bij Chocogo de BBQ avond gedaan maar die is ons wat tegengevallen. Nee, geef ons Zanzibar maar.

Gisteren onverwacht een dagje eerder naar huis gegaan omdat het vliegtuig dat wij gepland hadden erg overboekt was. Ook deze bleek bij aankomst op het vliegveld vol te zitten. Alle losse stoelen die nog beschikbaar waren werden in rap tempo opgevuld zodat Selina en ik een Jumpseat toegewezen kregen. Dit zijn klapstoelen waar de stewardessen op zitten tijden de start en landing. Geloof mij dat het geen pretje was om daar 9 uur op te zitten. Met andere woorden: geen oog dicht gedaan.

Maar we zijn weer veilig thuis in dat heelijke koude kikker landje. Wat viel dat even tegen. In ieder geval willlen wij iedereen die gereageerd hebben op onze "luie" verhalen bedanken en hopenlijk mag ik nog eens een blog bijhouden als we weer een actieve of spannende reis gaan maken.

The survivors

1. Monika:
    hallo luitjes
    fijn dat jullie weer veilig terug zijn in het koude landje hier.
    zo te horen en te lezen al die tijd hebben jullie je goed vermaakt,wat ik geweldig voor jullie vind na het verschikkelige afgelopen jaar voor jullie.hoop jullie snel weer te zien.liefs van moontje.xxx
  2. Yvonne:
    14 maart 2013
    welkom thuis schat, ik weet nog hoe je je voelt na zo'n heerlijke vakantie en helaas niet zo'n fijne vlucht.
    Mail je zeer binnenkort om dat luie zweet er eens fijn uit te wandelen. Sterkte voor de komende dagen!
    Ik houd me aanbevolen voor nieuwe reisblogs! Altijd leuk om te lezen. Liefs, Yvonne
  3. Yvonne:
    14 maart 2013
    welkom thuis schat. Herken het gevoel na vakantie en vlucht terug naar huis. Duurt even voor je weer in
    Ik ga je snel mailen om dat luie zweet er eens uit te wandelen.