Dag 22 Lahaina, Maui

18 november 2018 - Lahaina, Hawaii, Verenigde Staten

Wat een geweldige auto!!
Na een goede nachtrust en een rustig begin van de dag zijn we richting vliegveld gereden. We hebben daar nog 1x ons beklag gedaan over die auto. We hadden nu een andere dame en die begon uiteraard ook weer over het getekende contract maar zij wilde ons wel tegemoet komen en de helft eraf halen. Daar hebben we voor nu maar even genoegen mee genomen omdat die mail, die ik naar Alamo heb gestuurd, wel 6 weken kan duren voor je antwoord krijgt. Inchecken gaat vlot en na een bakkie is het tijd om in te stappen. Met 50 minuten staan we alweer op de grond, ditmaal op Maui. Het weer ziet er goed uit. Eenmaal buiten sluiten we aan in een mega rij voor de shuttle bus naar Alamo. Hier halen we voor de laatste keer een auto op en wat voor één. Het is een Ford Mustang. Wat is dat gaaf zeg, rijden zonder dak. Gelukkig laat het weer dat ook toe en omdat we vroeg zijn nemen we de weg om de noordkust heen. Het is een tricky road. Nadat de "snelweg" ophoudt wordt het een smalle weg zonder middenstreep, met veel bochten en stukken waar je echt maar met één auto kan rijden. Vooral bij scherpe bochten hou ik mijn hart wel even vast maar het uitzicht is adembenemend. En die groene bergen....., het doet ons denken aan Schotland. Onderweg komen we nog een Blow Hole tegen en dan is het tijd om door te rijden naar ons hotel in Lahaina.
De Plantation Inn ziet er koloniaals uit. Je kent ze wel: van die huizen die slaven eigenaren vroeger hadden. De kamer is simpel maar de buitenkant doet veel goed. We zitten op 1 hoog, hoger is er niet en kijken uit op het zwembad. Als we alles op de kamer gezet hebben gaan we een stukje door dit schattige stadje lopen. We kijken gelijk even waar we ons morgen moeten melden, dan gaan we een dagtrip maken naar het kleine eilandje Lanai wat hier voor de kust ligt. Nog een paar boodschapjes gedaan en een stokbroodje bij de Subway gehaald wat we heerlijk op ons balkon opeten.

PS: Richard, die foto met dat bord van die Grille.... Daar zit een haan op het hek vlak voor de deur van de keuken. Wij vonden dit wel een grappige foto.

1. Monika Geutjes:
    19 november 2018
    Wat onwijs gave foto's weer Anita😘😍😘😘😍
  2. Floris & Paulien:
    19 november 2018
    Dit eiland is gaaf zeg! En dan in zo'n auto: WOW!
  3. Richard.:
    19 november 2018
    Mooi groen en pracht van een onderkomen:-) Haan was me niet opgevallen:-) Oh en een auto moet je van a naar b brengen:-) Voor de rest heeft zo een ding bij mij geen functie:-) Have fun
  4. Marjo:
    20 november 2018
    Wat een auto!!! Mooie natuur!
  5. Rob:
    20 november 2018