Dag 1 - Amsterdam - Toronto

8 augustus 2012 - Toronto, Canada

Goedemorgen iedereen.

Het is nu 03.45 en ik zit alweer gewassen en gepoetsts op de rand van het toilet mijn verslag te schrijven.
Gisteren verliep alles voorspoedig. Mensen gekeken op schiphol, snelle hap bij de Mac en op tijd vertrokken. En dan die lange zit van bijna 8 uur. Ik zelf heb er nier zo heel veel last van. Beetje hangen, tussen het eten door een filmpje kijken en soms een klein tukje.
Om 19.30 uur, plaatselijke tijd geland en onze pick up service van het Best Western Hotel gebelt. Deze was binnen 15 minuten aanwezig. Niets van te zeggen!
Nu ga ik de mannen wekken want om 04.45 worden we weer naar het vliegveld gebracht voor het vervolg van onze reis

Het is wel erg leuk om jullie reacties te lezen.
Morgen meer en ik denk veel meer want dan gaan we naar Vanvouver

Frank, An en Wes

1. Yvonne:
    8 augustus 2012
    nou, gelukkig goed gegaan allemaal. Sterkte voor het vervolg van de reis! Tot mails!
  2. Jan:
    Hoi Allen,

Blij om te horen dat alles goed en soepel is verlopen.
    Nu nog even het laatste stukje en dan kan de vakantie echt beginnen. Heel veel plezier en genieten.

Gr. Jan
  3. Floris & Paulien:
    Hoi Anita, Frank & Wesley,
    Tja die lange stukken vliegen zijn nodig om iets moois te zien :)
    Fijn dat jullie snel zijn opgehaald.
    Ik weet niet wat jullie wel en niet weten van OS londen; maar we hebben gisteren de volgende medailles gehaald: Keirim: Teun Mulder brons, dresuur landenteams; brons, en Epke Zonderland Goud aan rekstok! met mega spectaculaire oefening!

Als jullie het op prijs stellen zal ik de komende dagen de medaille winnaars doorgeven.
    Veel reisplezier, en we kijken nu al uit naar jullie volgende deel van het reisverslag.

Groetjes Floris & Paulien
  4. Henk:
    Hi Anita....

Is de cavia ook mee?
    Gr vanaf schiphol
    Henk kooper
  5. Gea:
    Hallo allemaal,
    Tja dat vliegen is best leuk maar 8 uur is inderdaad een lange zit.
    Je moet er wat voor over hebben.
    Fijne reis verder en tot snel
    liefs gea
  6. Sharon:
    8 augustus 2012
    Gelukkig is alles goed gegaan, straks gaat de vakantie echt beginnen. Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal. Groet Sharon
  7. Karin van Wijngaarden:
    Hallo familie !
    Wat leuk om dagelijks even een update te lezen van jullie canadese avonturen !
    Tip: zet Wesley achter het stuur vanaf Vancouver, hij heeft niet voor niets zijn rijbewijs :-) !!
  8. Martine:
    8 augustus 2012
    Haha..nou, da's dan een voorspoedig deel 1 van de reis.....we kijken alweer uit naar het volgende verslag... :-)
    Enne...gat Wesley ook nog wat sturen daar...? :-p
    Groetjes en tot horens!
    X Martine & Bas
  9. Yvonne Soolsma:
    8 augustus 2012
    Hoi luitjes, Wat een mooie start! En Wesley wrijft vast al in zijn handen om dadelijk te sturen. Echt leuk om jullie zo te kunnen volgen. Goede reis verder, groetjes Yvonne Soolsma
  10. Jeanette:
    9 augustus 2012
    Nu is jullie vakantie echt begonnen. je hebt al leuke foto,s gemaakt.
    Heel veel plezier, geniet er van.
  11. Floris & Paulien:
    Hoi Anita, Frank & Wesley,
    Wij zijn nu al jaloers! Klinkt allemaal goed en de foto's zijn ook leuk.
    Geniet er nog van, dan genieten wij weer van jullie verhalen.
    Groetjes Floris & Paulien
  12. Floris & Paulien:
    9 augustus 2012
    Dat kan geen toeval zijn; Frank op vakantie en gisteren al een KLM vlucht die z'n start afbrak en nu een grote IT storing bij KLM :-)
    Frank ze missen je enorm......