Dag 5,6 en 7

6 maart 2013 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hallo Nederland

Dag 5 was een dag van niets doen. Na het ontbijt naar het strand en s´middags op de patio relaxen. Lekker simpel een hotdog gegeten en later nog een afzakkertje op het strand gehaald.

Dag 6 zijn we in de ochtend naar Willemstad gereden. Nadat we over de markt en door de winkelstraat gelopen waren zijn we wat gaan drinken op de handelskade. Aan de kade lagen twee Zodiac boten van de marine en omdat er steeds meer mensen met fotocamera´s bijkwamen hadden we al het idee dat er een belangrijk figuur zou komen.
Het was minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie. Wat een comotie voor een minister!
In de middag nog even bij het zwembad gezeten om uit te rusten en daarna teruggegaan naar onze villa.
Daar hebben we nog iets leuks meegemaakt. Ondanks dat Jan en Frank op de patio zaten kwam er een vogel aanvliegen die rechtsteeks de keuken invloog en een suikerzakje uit het mandje op de aanrecht meenam. We weten dat ze gek op suiker zijn maar dat ze ook al aan zelfbediening doen hadden we nog niet meegemaakt.
Ook hebben we een huiskat die we Janneke genoemd hebben. Zij staat s´ochtends voor de deur als we wakker worden en s´middags als we thuis komen.Ze ligt de hele avond bij ons op de patio en hoopt natuurlijk dat we haar wat toestoppen. Vooral ik kan het niet laten om haar wat te geven. Ze is echt heel lief.
Nadat we een heelijke douche genomen hadden zijn op het strand bij Zanzibar wat gaan eten. Nou Paulien de carpatio is nog steeds overheerlijk hoor.
Onze villa wordt 1 met de patio als je alle louvre deuren openzet en ook dat brengt vreemde taferelen met zich mee. Er vliegen terwijl wij erbij zitten vleermuizen door de woning.
Dat is best schrikken. Ze vliegen snel en voor je gevoel onbehouden maar vliegen nooit ergens tegen aan zelfs niet tegen de grote vin die in de huiskamer draait.
Je hoort het al, het is hier 1grote beestenboel.

Dag 7. IK BEN JARIG.
Selina en Jan hadden binnen wat ballonen en slingers opgehangen en ik heb twee boeken gekregen. Lief he.
Na het ontbijt zijn we richting het zeeaquarium gereden om met de dolfijnen te zwemmen. Dit is zo´n leuke ervaring die wij iedereen aanraden. Je mag ze aaien, laat ze zingen en een vin geven mag ook niet onbreken. Maar het leukste is toch als ze je een kus geven. Daarna zijn we nog even door het aquarium gelopen en heb ik nog een rog gevoerd.
Om twee uur hielden we het voor gezien en zijn we naar naar het strand om de hoek gelopen. Daar zit Hemmingway waar je heerlijk kunt eten.Tot mijn verassing werd er een fles bubbles op tafel gezet. De boefjes!
Na de lunch zijn we nog even langs Appie gereden voor het avondeten. Dit werd een simpel broodje gezond.
Uitbuiken op de patio en zo heb ik een heerlijke en leuke verjaardag beleefd.

De survivors.

1. Monika Geutjes:
    6 maart 2013
    leuk om zo weer iets te horen.heb op fb je gefeliceteerd maar bij deze nog maar een achteraf.ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben.wel de beestjes in curacao laten he?!vooral dracula!!!hoorde dat je ziek was?hoop dat het een beetje beter gaat.liefs moontje en tot snel.xxx
  2. Sonja:
    6 maart 2013
    An nog van harte gefeliciteerd,klinkt helemaal niet verkeerd jullie vakantie,nou lekker verder genieten.
  3. Dries van Wijngaarden:
    6 maart 2013
    Vanuit Vinkeveen nog de hartelijke felecitaties.
  4. Fia:
    6 maart 2013
    Volgens mij ga jij je komende verjaardagen op Curacao vieren, alleen al voor die dolfijnenkus! Proficiat hoor.
  5. Sonja Klopper:
    6 maart 2013
    Jullie genieten dat is te zien !! en wat een leuke foto'"s ! veel plezier verder X Sonja
  6. Floris & Paulien:
    6 maart 2013
    Gaaf hé die dolfijnen! wat een machtig mooie ervaring zeg!
    Geniet er van.

Groetjes Floris & Paulien
  7. Yvonne Soolsma:
    7 maart 2013
    Van harte meisje en dat te vieren op zo'n paradijsje.
    Het lijkt me inderdaad een heerlijke ervaring met die dolfijntjes.
    Leuk om jullie zo te volgen. Hier krijgen we na een paar lekkere warmere dagen een koudegolf en die gaat de komende dagen aanhouden, dus jullie zitten daar goed!
  8. Marianne en Jan:
    7 maart 2013
    Hallo vakantiegangers. Jan en ik zijn gisteren (6 maart) teruggekomen van onze vakantie vanuit Maspalomas Gran Canaria en hebben 't heel fijn gehad. Vandaar onze late reactie. Anita nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Frank de vorige vakantie, jij nu deze. Zo te lezen geniet jullie met volle teugen en gaat het goed met jullie. Ga nog even door zo en nog vele fijne dagen in het verschiet.
    Groet, Jan en Marianne
  9. Jeanette:
    7 maart 2013
    Hoi hoi, alsnog van harte gefeliciteerd Anita, met je verjaardag. Wat een fantastische lokatie heb je uitgekozen om dit te vieren. Net effe te ver weg voor een bakkie maar anders hadden we dat gedaan. Leuke foto's met die dolfijnen, gaaf hoor. Groetjes, Jeanette en Peter
  10. Martine:
    8 maart 2013
    Ook vanuit Aalsmeer nog van harte met je verjaardag!! Heerlijk om het zo te vieren met het zonnetje, en alle dierenvriendjes om jullie heen ;-)
    Geniet nog maar fijn door.....Bye!
  11. Gea:
    8 maart 2013
    Hoi Anita,
    Nog van harte gefeliciteerd. Wat een prachtige vakantie weer. Heerlijk in de zon. Heel bijzonder. Geniet ervan. Liefs gea
  12. Loes Baarn:
    11 maart 2013
    Hoi Anita ,beetje laat ,toch nog van harte,leuk,ik ben niet zo van Vleer muizen en dan wel een kind uit de tropen.Geniet ze