Daar gaan ze weer.......🌞

27 mei 2023 - Hoofddorp, Nederland

Nog één week en dan gaan deze globetrotters weer een reisje maken. Dit keer niet met het vliegtuig naar Verweggistan maar met eigen bolide naar Spanje. Onze Mazda gaat kilometers vreten. 🚙

We vertrekken zaterdag op zondagnacht 4 juni en zullen met een omweg om een waterval te bezoeken in Dijon eindigen. Hier blijven we 2 nachtjes in het Ibis Styles Dijon Central. 🏨

We gaan heen via Barcelona en zakken dan naar beneden. Bij Sevilla steken we Spanje over naar de Noordkant om zo via Bilbao Frankrijk weer in te rijden. Dit is globaal de route. We gaan ruim drie weken en zullen uiteraard veel meer plaatsen aandoen. Het enige wat nu nog roet in het eten kan gooien is het weer. Hebben jullie die beelden gezien. Onze Mazda is geen duikboot dus 🤞dat het weer opklaart.

Voor ons de eerste keer om zo’n lange reis met de auto te doen. We hebben er zin in en natuurlijk ga ik mijn best doen om jullie ook een beetje mee te nemen. Ik hoop mijn eerste verslag volgende week zondag jullie kant op te sturen. Tot dan. 👋

1. Monika Geutjes:
    27 mei 2023
    Toppie lekker genieten ..gaan je verhaal weer met plezier genieten en reizen zo ook een beetje mee...tijdens onze verhuizing 😉👍🥳🎉❤️😘
  2. Floris & Paulien:
    Veel plezier!!
  3. Margot Ratelband:
    27 mei 2023
    Veilige kilometers en veel plezier
  4. Linda:
    27 mei 2023
    Hele fijne vakantie! Lekker weer en het water is dan vast alweer gezakt.
  5. Henk:
    Enjoy...
  6. M.s. van Wijngaarden:
    27 mei 2023
    Leuk, weer lekker meegenieten!
  7. Karin:
    27 mei 2023
    Leuk, leuk, leuk! Benieuwd hoe het bevalt om met de auto op vakantie te gaan. Zuinig inpakken hoeft niet, gewoon lekker volstouwen die Mazda 😁
  8. Carla Been:
    28 mei 2023
    Gezellie lieverds, lekker genieten en een goede reis😘
  9. Dries van Wijngaarden:
    2 juni 2023
    Jullie weten, ik ken de route en het land Spanje redelijk goed. Maar toch zullen er in Spanje plekken en plaatsen zijn waar ik nog niet was. Kan zo maar?
    Goede reis en veel plezier.