De kanaaleilanden

9 juni 2017 - Hoofddorp, Nederland

Hallo volgers van ons blog.

Ik hoor jullie denken, "waar gaat de reis nu weer heen". Nou dat zal ik jullie eens haarfijn vertellen. Wij gaan naar Jersey en Guernsey, misschien beter bekend bij jullie als de Kanaaleilanden. Deze eilanden liggen voor de kust van Frankrijk maar horen bij Engeland dus we zullen de aankomende tijd met Ponden gaan zwaaien. We gaan met de auto en zullen naast deze twee "grote" eilanden ook nog Sark, Herm en Alderney bezoeken. Uiteraard zal ik proberen om jullie een klein beetje mee te nemen naar deze bijzondere plekken en per dag wat meer informatie te geven. Het schijnt er fantastisch te zijn en we hopen natuurlijk op een klein beetje mooi weer. Mocht je geen zin meer hebben in onze belevenissen hoef je je alleen maar even af te melden. Tot gauw.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monika Geutjes:
    9 juni 2017
    Toppie en hoop dat jullie het weer naar jullie /onze zin hebben...zijn weer benieuwd naar je verslag!!Tot snel lieverds en geniet maar alle emotionele momenten die er waren en misschien nog zijn.dikke kus moontje en john
  2. Maaike:
    9 juni 2017
    Jeeeeee eindelijk weer heerlijk meegenieten van jullie mooie belevenissen...kom maar op met die verhalen... dikke kussss en geniet!
  3. Bak Ria:
    9 juni 2017
    Geniet maar lekker van met ze viertjes
  4. Martine Matthezing-Kuik:
    9 juni 2017
    Hele fijne vakantie, geniet er lekker van!!
  5. Ria Haye:
    10 juni 2017
    Anita en Frank, ik wens jullie een fijne vakantie, en wat heel belangrijk is mooi weer.
  6. Jos:
    15 juni 2017
    En ik maar denken dat ik altijd veel op vakantie ga Leuk hoor, geniet er maar van!
    Knuffel