Nog één maand te gaan.

17 november 2016 - Hoofddorp, Nederland

Goedemorgen allemaal

Vandaag precies over een maand is het dan zo ver. Wij hebben er zo ontzettend veel zin in. De koffer is al half ingepakt, alles wat we nodig hebben is aangeschaft en de dollars zitten in de portemonnee. Ook kunnen jullie vast zien hoe de reis er in grote lijnen uit gaat zien. Ik heb de kaart ingevuld. Tussen al deze plaatsen in gaan we nog allerlei plekjes bezoeken en leuke dingen doen maar daar lezen jullie volgende maand meer over.

Maar wat een rare week was het deze week. Iedereen heeft wel gezien dat er een grote aardbeving is geweest in Nieuw Zeeland. Gelukkig voor ons hebben wij geen hotel in Kaikoura, wel hebben we een dag excursie met bus en trein naar Kaikoura met als hoogtepunt walvis spotten Zoals het er nu uitziet is dat het enige dat we moeten annuleren. Ook een vluchtwissel van Kuala Lumpur naar Auckland heeft voor de nodige tumult in dit gezin gezorgd. I.p.v. 3 uur staan we daar nu 15 uur. Er moest een hotel afgezegd worden, de huur auto moest omgezet worden en het betekent een nog langere reis met nog minder slaap maar ach we hebben vakantie. Dus maken we maar van de nood een deugd en gaan samen Kuala Lumpur bezoeken incl. de Batu Caves.

Wij hopen natuurlijk dat jullie ons weer met veel plezier gaan volgen en ik zal ook weer met veel plezier gaan schrijven. Wordt vervolgd..........

1. Floris & Paulien:
    Het begin is er!!!!
  2. Petra Broertjes:
    17 november 2016
    Spannend. Ik heb me alvast aangemeld om jullie avonturen te volgen!
  3. Marjo:
    17 november 2016
    Ben erg benieuwd en ga jullie zeker volgen!
  4. Petra Fretz:
    17 november 2016
    Heerlijk, die voorpret. Bij zulke spannende reizen hoort een enorme flexibiliteit, dat gaat jullie nu al goed af.
  5. Dries van Wijngaarden:
    17 november 2016
    Een gedeelte van bovenstaand verhaal had ik al telefonisch van Frank vernomen. Zeg maar: "elke verandering kan ook een verbetering zijn of een verrassing inhouden"
  6. Yvonne:
    18 november 2016
    Hallo schat, wat een fantastisch vooruitzicht! Ik meld mij graag aan voor je vakantieverhalen (nieuw e-mailadres). De laatste loodjes zijn wel zwaar, maar als je eenmaal weg bent .....
    Is al dat leed weer geleden
  7. Jeanette:
    18 november 2016
    Tjee, dan is het bijna zover. Door jullie verhalen reizen we mee. We wensen jullie heel veel plezier en een goede veilige reis.
  8. Jos:
    22 november 2016
    Wat een heerlijk gevoel om hier naar toe te leven !