Nijmeegse Vierdaagse 2018

9 juli 2018 - Hoofddorp, Nederland

Goedemorgen allemaal.

Het is al weer een tijd geleden dat ik een verhaal op mijn blog heb geschreven. Dit doe ik natuurlijk als we leuke of bijzondere vakanties gaan maken. Wat we volgende week gaan doen valt nou niet bepaald onder de categorie vakantie maar wel onder bijzonder. Zoals de meesten van jullie al weten gaan Frank, Selina en ik voor de eerste keer de Nijmeegse Vierdaagse lopen. 4x 40km. Vandaag precies over een week zijn we "en route" en gaan we vol goede moed naar Nijmegen. De trainingen zitten er bijna op en onze voeten houden zich keurig. Oke, de rug en enkels hebben er iets meer moeite mee dat ze zo worden afgebeuld.

We hebben via Airbnb twee kamertjes geboekt bij ene Suzan op een klein kwartiertje fietsen van de Wedren (daar is de start) en 3 fietsen gehuurd die we maandag gelijk gaan halen voordat we onze startbewijzen ophalen. Kunnen we mooi gelijk uitzoeken hoe de we de dag erna moeten fietsen want te laat komen is geen optie. Ik ga proberen elke dag een verhaal te schrijven en een klein beetje van de sfeer, die daar fantastisch schijnt te zijn, aan jullie mee te geven. Wat leuke foto's erbij en dan hoop ik dat jullie thuis ook mee kunnen genieten.

De kriebels beginnen nu echt de overhand te krijgen. Deze week de kleren die we aan willen vast klaarleggen, de inschrijfformulieren want zonder krijg je geen startbewijs en boodschappen doen. Ook het weerbericht in de gaten houden. Nog even een schietgebedje dat het overdag droog blijft want regen is niet zo ons ding en dan moet het helemaal goed komen.

Tot volgende week en wij hopen dat jullie ons volgen want dat gaat ons zeker steunen.

Frank, Selina en Anita

1. Rob:
    Leuk! Gaan jullie volgen, 🚶‍♂️🚶‍♀️veel succes en gaan hopen op goed weer 😆👍
  2. Yvonne:
    9 juli 2018
    Ik ga je volgen en misschien wel zien. Zelf ben ik er als toerist op de Zevenheuvelendag en vrijdag vanaf Cuijk. De Rode Kruis post na het ponton. Veel succes nog meer plezier. 🍀🍀🍀🍀
  3. Jos:
    9 juli 2018
    Gaat vast lukken, kanjers!
    Succes en veel plezier 😁
  4. Erika:
    9 juli 2018
    Heel veel succes. En ik ga duimen dat het droog blijft overdag.
  5. Thea:
    9 juli 2018
    Heel veel wandel plezier.
    Het gaat jullie zeker lukken.👍🤗

Groetjes !
  6. Martine van Wijngaarden:
    Haha...fantastisch! Lijkt mij superspannend inderdaad 😀
    Ik ga de Gladiolen alvast bestellen hoor 🌺🌺 en wij zien er al naar uit jullie "binnen te halen" !! 💋💋
  7. Jan:
    9 juli 2018
    Ga jullie volgen. Hoop dat jullie het gaan halen zonder fysieke problemen.
    Alvast heel veel sterkte en succes.
  8. Floris:
    9 juli 2018
    Uiteraard gaan we jullie volgen; van potjes vet tot en met de finish! We wensen jullie veel succes en plezier!
  9. Peter Stolwijk:
    9 juli 2018
    Heel veel succes en geniet ervan.
    Het is idd een werk-vakantie.
    Ikzelf heb dit jaar iets minder getraind, maar van Frank heb ik begrepen dat jullie er helemaal klaar voor zijn.
    Tot volgende week!
  10. Monika Geutjes:
    10 juli 2018
    Nou kanjers wij zitten er weer klaar voor om jullie bijzondere verhaal te volgen en gaan duimen dat het droog blijft voor jullie...We gaan jullie steunen tot het einde..liefs John en Moontje 😘😘😘😘😘
  11. Jeanette:
    10 juli 2018
    We gaan het samen beleven. En als dit jaar net zo is al vorig jaar, dan is het één groot feest. En ja, alles gaat zeer doen en er zijn momenten waarop je jezelf afvraagt wat je jezelf in godsnaam aandoet. Maar het is dubbel en dwars waard. In elk dorp en stad is het feest, iedereen moedigt je aan en als het niet meer gaat wordt je gedragen door de sfeer en enthousiasme van je medelopers. Echt, komt goed.
  12. Daniëlle:
    13 juli 2018
    Gaaf! Heel veel succes en plezier!! Leuk om alles weer te volgen 😁
  13. Dennis:
    14 juli 2018
    Heel veel succes , m’n buurman heeft hem ook gelopen en het schijnt een fantastische ervaring te zijn met dit publiek ( even niet de blaren meegeteld)
    Nogmaals heel veel succes en ga je blog zeker volgen!