Nog 1 week tot vertrek

19 juli 2015 - Hoofddorp, Nederland

Hallo vakantie volgers

Ondanks dat we begin dit jaar al weggeweest zijn gaan we toch nog een leuk weekje tegemoet en ik denk ook wel leuk om te delen. We gaan 9 dagen rondreizen in Wales, Engeland. Aanvankelijk zouden we met de boot geen van Calais naar Dover ware het niet dat we afgelopen woensdag een mail kregen dat Myferrylink niet meer vaart vanaf 1 juli. Ze gaven ons de keus, geld terug of hun laten zoeken naar een alternatief. Wij hebben gekozen voor het laatste en het wordt nu de trein via de Eurotunnel. Keurig geregeld en we hoeven niets bij te betalen. Probleem opgelost. Nu komen we aan in Folkestone i.p.v Dover en laten we daar nou net onze eerste overnachting hebben. In ieder geval denk ik dat het weer mooie plaatjes en hopelijk ook leuke verhalen oplevert.

Tot volgende week.

Frank en Anita

1. Yvonne:
    19 juli 2015
    Leuke plannen! Heel veel plezier meis. Groetjes en geniet van die prachtige landschappen en dat heerlijke bier
  2. Yvonne Soolsma:
    20 juli 2015
    Goh Anita, wat een leuk idee, een rondreis in Wales. Ik ben benieuwd en zal jullie zeker volgen. Alles goed met jou? En ben je al druk aan het werk als doktersassistente?
  3. René:
    20 juli 2015
    He Frank & Anita,
    Leuk weer die mooie foto's en leuke reis verhalen.
    Heel veel plezier en een fijne vakantie samen.
    Groetjes René en Maureen.
  4. Monika Geutjes:
    23 juli 2015
    fijne vakantie en heel veel plezier saampjes en kom wel weer veilig en ontspannen thuis.dikke kus van ons.xxx
  5. Dries van Wijngaarden:
    26 juli 2015
    Wales (Cymru, Pays de Galles) ook wel genoemd. Een gebied met grote contrasten, industrie en prachtige natuurgebieden.
    Ik ben benieuwd wat jullie aantreffen.
    Fijne vakantie.